donderdag 14 februari 2013

Valentijnsdag

Elk jaar zie je meer en meer hartjes en de kleur rood verschijnen rond Valentijnsdag. Kan niet achterblijven en doe het heel voorzichtig  mee..... 

        
      "Klein maar fijn" zullen we maar denken. 
                                                 

                                                                      
Mag nog even mijn huiswerk laten zien. Altijd leuk dit blok. Ben vanavond aan een variant op dit blok begonnen. Laat het als het klaar is wel zien. Mocht je benieuwd zijn dan kun je kijken bij  http://sentimentalquilter.blogspot.nl/   Ze heeft nog een give away .  Niet massaal mee gaan doen want dan wordt mijn kans om wat te winnen steeds kleiner...
    
                                          
                                        Wat een sneeuw ligt er nog hier. Deze foto is gisteren gemaakt, vandaag is het wel wat minder geworden maar schoon is het hier nog niet. Dan is er voor morgenmiddag weer nieuwe sneeuw voorspeld.  De spoorwegen hebben het rooster weer aangepast, nog niet voor onze regio. Zal het vanzelf merken want ga morgen op stap me t mijn dochter( http://www.kervei.blogspot.nl/ )
 Gezellig naar de handwerkbeurs in Zwolle. 

 Jullie ook een fijne dag. Dini

1 opmerking:

  1. Oh, wat is het toch prachtig quiltwerk!
    Hier in Noord-Holland ligt er een klein restje en ik hoop dat het vanmiddag niets wordt met sneeuw, moet er doorheen met de fiets, 2x nog wel.
    Heel veel plezier in Zwolle! Wel voorzichtig hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen