dinsdag 24 december 2013

Fijne Kerst

Het is alweer een poosje geleden dat ik geschreven heb. Sinterklaas is in tussen al lang en breed terug in Spanje .Het schilderijtje van Amerigo is opgeruimd. De kerstboom staat, boodschappen zijn in huis.Wat extra quiltjes hangen, kaarsjes branden; we zijn klaar voor de kerst. 





 Geen nieuwe kerstquiltjes dit jaar maar niet minder leuk. Heb wel een mini affo.  Een lief klein quiltje voor de stichting ''Little quilt of love'  in het plaatselijke  ziekenhuis.  Ze hebben een nieuwe voorraad nodig, vooral hele kleintjes in wat tere kleurtjes. Aankomende tijd wil ik er een paar maken, in verschillende maatjes. Deze is slechts 30 x30 cm, lekker soepel doordat er geen vulling in zit en de achterkant een fleece is.  





Dan moet ik ook nog opbiechten dat ik me  (weer) niet aan mijn goede voornemen heb behouden om niet wat nieuws te beginnen voordat ik alle Ufo's af heb. 
Ik doe mee met de mystery Bom van Bonnie Hunter . Het past wel in mijn plan om mijn voorraad eens wat op te schonen. (goed excuus toch?)Maar daarover een volgende keer. 





 Voor nu hele fijne Kerstdagen 
groetjes Dini

Geen opmerkingen:

Een reactie posten