vrijdag 4 januari 2013

Een nieuw jaar met goede voornemens.

Voor iedereen de beste wensen voor het jaar 2013. Ik had geen lijstjes gemaakt met goede voornemens, ook niet met affo's van het jaar 2012. Toen het me voor de tweede keer gevraagd werd en ik alles aan het opsommen was wat ik in 2013 wou doen/afmaken dacht ik misschien dan toch.......... Een naam had ik al bedacht dus dat was geen excuus....... Hulp om het uit te proberen is wel bij de hand...  Dus gewoon proberen.  Dus hier is mijn eerste en eigen blogberichtje.


Vanochtend alle kerstversiering opgeruimd en dan is het wel wat kaal in huis, vooral als je dan ook de kerstballen uit de bloemstukjes hebt gehaald . Op de site www.downeasstthunderfarm.com heb ik leuke patroontjes gevonden van vilten vogeltjes. Makkelijk en snel te maken, jammer dat in mijn woonplaats weinig kleuren vilt te vinden zijn. Want wat is er nu leuker dan iets bedenken en dan ook direkt beginnen?
Gelukkig heb ik wel een paar kleuren in mijn voorraadkast en na een uurtje is het klaar.
Zie hier mijn "Piep'nduppien'  (pijpenkopje )   zoals DH het vogeltje altijd noemt. Af en toe verschijnt er hier ook een in de tuin. Piep klein en razend snel. Van het heldere en prachtige fluiten wordt je vrolijk.









3 opmerkingen: