donderdag 17 januari 2013

zand of sneeuw ?

Wat is het mooi buiten. Heerlijk dat het nu echt winter is. Tenminste... als je niet in de file staat of bij nacht en ontij met je fiets door de sneeuw moet ploeteren. Gisteren naar de bos en Beekhuizerzand geweest. Nu ja zand...Beekhuizersneeuw.







 Helaas kon het zonnetje er nietdoor komen maar ook dat leverd dan weer een mooi plaatje op.
















 Gisteravond bedacht ik me waarom ik ineens gestopt was met de Dear Jane/Mon Cherie. Het tijdschrift Quiltmania nr 80 was daar de oorzaak van. Heb toen nog voor de Kerstdagen de afbeelding van de voorpagina gemaakt en in januari de sneeuwpoppenquiltje.













Nu staan/hangen ze nog in de kamer maar als ik naar het voorjaar ga verlangen worden ze naar een doos op de kast verbannen.
DearJane/Mon Cherie begint te groeien. Het stimuleert wel om drie rijen aan elkaar te zien, heb weer helemaal zin om er mee verder te gaan.







 Volgende keer maar eens laten zien wat ik eerst wil af maken.
Geniet van het winterweer en voor de lief hebber; de schaatsen kunnen uit het vet.

3 opmerkingen:

  1. Wow, mooie foto's zeg!
    En het is leuk om al zoveel blokjes van dear jane aan elkaar te zien. Nu heb je de smaak zeker wel weer goed te pakken, of niet?

    Grtz

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    via jouw dochter kom ik hier eens piepen :)
    Mooie foto's en werkjes !
    Ook ik was via mijn dochter aan het bloggen geraakt en het valt reuze mee :)
    Welkom in blogland, ik sluit me aan bij jouw volgers.

    Warme groetjes ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom op mijn blog. Moet nog wel wennen aan het idee dat het nu voor iedereen toegankelijk is.Maar als je graag bij anderen kijkt dan moet je zelf ook maar de drempel over. groetjes Dini

      Verwijderen